Menu
Home / Digitaal Loket / E-Loket burgerzaken
Op het digitaal loket kan je formulieren invullen en automatisch doorsturen naar het stadsbestuur voor verdere afhandeling.
Een reistoelating voor minderjarigen of 'ouderlijke machtiging' is een document waarop je als ouder toelating geeft aan jouw minderjarig kind om naar het buitenland te reizen.
Uittreksels en attesten uit het bevolkingsregister door een wettelijke vertegenwoordiger (ouder(s), voogd) of een bijzondere gemachtigde (advocaat, notaris,…). U moet zich eerst registreren als gemachtigde. Dat doet u hier.
Bewijs goed zedelijk gedrag. Er bestaan 3 soorten uittreksels uit het strafregister.
Allerhande afschriften registers burgerlijke stand, zoals geboorte, erkenning, adoptie, huwelijk, echtscheiding en nationaliteit.
Het attest van woonplaatshistoriek vermeldt een historiek van alle domicilieadressen, zowel binnen als buiten Ardooie.
et attest van woonplaatshistoriek vermeldt een historiek van alle domicilieadressen binnen de gemeente Ardooie.
Een attest van gezinssamenstelling is een uittreksel uit het bevolkingsregister dat alle personen vermeldt die deel uitmaken van hetzelfde gezin.
Uittreksel van inschrijving op adres bevatten enkel jouw adresgegevens.
Het levensbewijs of attest van leven is een document waarmee u kunt aantonen dat u nog in leven bent.
Bij de dienst Burgerzaken kunt een kunt u historiek van burgerlijke staat bekomen.
Het attest of bewijs van Belgische nationaliteit is een document dat officieel bevestigt dat u Belg bent.
Aanvraag van een digitaal uittreksel uit het bevolkingsregister.
Een attest van woonplaats (bewijs van woonst / attest van inschrijving) bevestigt dat een inwoner ingeschreven is op zijn adres in de gemeente.
Het attest van wettelijke samenwoning bewijst dat je samen met je partner een verklaring van wettelijke samenwoning hebt afgelegd.
Indien u voorheen al uw laatste wilsbeschikking (begraven worden, gecremeerd worden, etc...) bepaald hebt kunt u hier een attest van opvragen.Vul je formulier online in en stuur automatisch door naar het stadsbestuur voor verdere afhandeling.
De aangifte van adreswijziging dient binnen de 8 dagen, na het betrekken van de woning, in de gemeente van aankomst te gebeuren. Vul je formulier online in en stuur automatisch door naar het stadsbestuur voor verdere afhandeling.
Heb je iets te melden aan de gemeentediensten? Meld alles online en voeg nuttige info toe aan je melding.
This website uses cookies to improve your user experience. More information about the cookie policy on this website
These cookies are required as a minimum for the website to function properly.
These cookies collect - completely anonymously - data about the use of the website in order to provide visitors with an even better user experience.
Ensure optimal interaction with social media such as Youtube, Twitter, Facebook, Vimeo or Instagram.